O wałach wiemy wszystko – nowa marka

O wałach wiemy wszystko – nowa marka

Grupa DRIVESHAFT PARTS z siedzibą w Wielkiej Brytanii, Polsce, Hiszpanii, na Ukrainie i w Południowej Afryce jest ekspertem w branży części półosi. Rozmawialiśmy z dyrektorem Polskiego oddziału – Mateuszem Krokowskim o nowej marce tej grupy, która właśnie miała swój debiut na największych targach branżowych w Europie.

Mateusz Krokowski: Wiemy wszystko o wale napędowym i jego komponentach. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompletnych wałów, a także przegubów uniwersalnych, łożysk centralnych, krzyżaków, kołnierzy, zespołów ślizgowych, przegubów CV, osi i piast, wszystkiego, co umożliwia naprawę wału napędowego. Oferujemy naszym klientom kompletne wały i komponenty do wszystkich typów pojazdów: samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych, pojazdów ciężarowych, samochodów terenowych, autobusów, maszyn specjalistycznych i teraz także – pojazdów i maszyn rolniczych.

20 lat doświadczenia w branży części do wałów napędowych zarówno w Europie, jak i w Afryce przynosi nowe cele i pomysły na rozwój. DRIVESHAFT PARTS jako marka kojarzy się głównie z branżą motoryzacyjną i dobrej jakości komponentami do samochodów osobowych. Chociaż nawet wały przemysłowe są częścią naszej działalności, w naszej ofercie znajdują się wały do maszyn, wały papiernicze, a nawet wały dla floty morskiej.

Rok 2019 jest punktem zwrotnym dla DRIVESHAFT PARTS. Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia postanowiliśmy stworzyć nową markę – AGRIPARTS GLOBAL, która miała swój oficjalny debiut podczas targów AGRITECHNIKA 2019 w Hanowerze. Na tym jednak nie koniec. Cały rok 2020 stoi pod znakiem targów dla nowej marki.

– Będziemy obecni na wszystkich targach branżowych jakie zostały zaplanowane w roku 2020. Najbliższe, już 10 targi TSW (Targi sadownictwa i warzywnictwa), które odbędą się 15-16 stycznia w Nadarzynie pod Warszawą, to doskonała okazja żeby się spotkać, porozmawiać i poznać naszą ofertę. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko M24.

– Mamy świadomość i rozumiemy potrzeby globalnego rolnictwa. Nadchodzące lata to przede wszystkim odpowiedzialność lokalna, inteligentna technologia i zielona przyszłość. Są to kluczowe cele agrobiznesu w nadchodzących latach.

Nie ulega wątpliwości, że rynek rolniczy jest bardzo interesujący i zarazem bardzo dynamiczny. Jest też jednocześnie bardzo wymagający i nieprzewidywalny jak pory roku. Rozumiemy to, dlatego naszym priorytetem od zawsze była jakość i trwałość, nie tylko naszych części, ale także relacji z naszymi klientami. Nasi doradcy to wysoko wykwalifikowana kadra, która doskonale zna nasze produkty nie tylko z pozycji monitora. Wielokrotnie mieliśmy przyjemność gościć w gospodarstwach, gdzie braliśmy czynny udział w pracach polowych, testując nasz asortyment w najcięższych warunkach. Wierzymy, że tylko tak można budować długofalowe relacje i zdobywać zaufanie, uczestnicząc i rozumiejąc specyfikę pracy gospodarstwa rolnego. Myślę, że biznes tak jak każdy z nas, ma swoją pamięć i jest oparty na relacji. My w tej pamięci chcemy przywoływać tylko pozytywne skojarzenia. Dlatego nie chcemy być jedynie dostawcą części zamiennych, chcemy być solidnym partnerem w codziennych wyzwaniach. – podsumowuje Mateusz Krokowski

O wałach wiemy wszystko – nowa marka

AGRIPARTS GLOBAL